avatarjenny:

look at how adorable they are. i can’t

equalistmako:

idek…

high resolution →

Till next year



OOC: Yeah I’m already inactive but I might as well make it official! This blog will be inactive until season 2 of Korra airs in 2013.  Its been a good half year for this blog :D I loved it. Anyway BOLIN SHALL SEE YOU NEXT YEAR.

btw negative 150 follower celebration xD !

Permalink

1 year ago
63 notes

Woodbending…If only..I COULD BE A LEGEND.

Inbox open~ =u=

Its empty right now~~ Ask questions D:

Permalink

1 year ago
1 note

MAKE YOUR OWN CARTOON AND COLOR THE CHARACTERS ANY WAY YOU’D CHOOSE?

ilovemytablet:

korraisnottan:

sifu-kisu:

Or not….

Hmm…there is still quite a bit of ridiculousness going on about me not caring what the color of a cartoon character is. 

Silly people. 

First people say I am a sexist. Now they say I am a racist and/or ignorant And apparently everyone who supports me in my right to have my own opinion are “Sifu cock suckers” or “dick riders.” Wow?!?

[Ok, I’ve seriously seen both of those phrases. How is this supporting their cause?? Spreading hateful, disrespectful garbage??] 

Anyway, I don’t disregard social justice campaign…if that is what they feel is important to fight for, go for it. HOWEVER - you can’t attack people who are not passionate or supportive of your cause. (well apparently you can) IMHO You have every right to have your own opinion on the matter… 

People my age and older experienced some worse shit because of our skin color more than not seeing dark skinned cartoon characters on our tv screen.(Apparently I don’t get credit for Piandao being one of the few dark skinned characters on our show..)  It’s just so ludicrous to me that they EXPECT someone like myself to support them and when I don’t, the try to ATTACK me? I am not sure what these err attacks are s’possed to do to me? (I’m so afraid) 

<sigh> but shit keep up the good work! If you really want to make a change in this industry MAKE YOUR OWN CARTOON AND COLOR THE CHARACTERS ANY WAY YOU’D CHOOSE? I am developing my own show and that is what I plan to do.

Anyway, enough wasted breath on people hellbent on misunderstanding, right?

To my followers you are beautiful and perfect in your imperfections as am I. 

I give you and my detractors my love without condition. 

Peace

♥ 

Deedee: 

Stop.

Just stop.

Don’t pass go, just stop.

You are the only one who has taken it too far.

As much as you DON’T care, you sure care a whole hell of a lot what “a bunch of hateful geeks standing on a broken soapbox spewing hate that no one wants to hear” have to say.

There are people that I follow and there are people that follow me that don’t give two hot rusty pennies about whitewashing or anything else that’s “Social justice” and don’t shout it to the heavens about how much they don’t care and how unimportant the issue is. They stay in their corners, blog what they want, pick and choice what they reblog, and we all live a jack flap happy life.

You opened your mouth again and again about how much you don’t care, what you’ve done, what you’ve been through and no one is trying to discredit what you’ve done for POC or actually make you care.

You know where you fucked up though, you can in OUR space. You can in OUR inboxs, followed OUR blogs and kept spewing the same garbage over and over again.

Stay in your own corner and we’ll stay in ours. Because you are the ONLY one making this issue bigger than it should be by going on and on. Cause if you’ve noticed DLOTB and KINT have pretty much stopped talking about you cause we don’t give a hot damn. We reblog what comes across our dashes as we see fit because this is OUR space.

Because trust me, we’ve already done that for you.

And thanks for using our shitty little graphic for your own bullshit!

HAAAAAAAA

Anyone who agrees with sifu UNFOLLOW ME RIGHT NOW

I honestly didn’t think you had such ignorance in you sifu. 

^^^^this

ooc: K thanks. 

ooc:WANNA COME TO MA LIVESTREAM AND KEEP ME COMPANY WHILE I COLOUR THIS MONSTER IMAGE ;u;? * CLICK*

Permalink

1 year ago

ilovemytablet:

masterarrowhead:

Make yourself into a cat! (Sorry guys, I couldn’t resist)

askthebaby-bisons:

chibi-mama-mako:

askundersizedaang:

asktinytahno:

asklittlelin:

(…I just had to)

 

Mew

asdf

Get away from my fishes…
Can I play too? :3

Pocket Howl, what have I done to you??

Kitty Bolin?

Permalink

1 year ago
94 notes

Permalink

1 year ago
71 notes